Good morning, Bob!

múltkor megígértem, hogy beszámolok a felvételim eredményéről, úgyhogy örömmel jelentem: SIKERÜLT!!! :D
bár szerdán már nagyon reményvesztett voltam ._. arra számítottam, hogy levelet küldenek és mivel azt mondták, hogy 1-2 napon belül értesítenek, én úgy számoltam, hogy akkor szerdára meg kell érkeznie az értesítésnek (mert én ilyen optimista voltam, hogy biztos, hogy kapok levelet 8D). de végül nem jött, úgyhogy kezdtem kicsit pánikba esni, hogy nem lehet igaz, hogy nem sikerült, akkor semmi értelme nem volt az egésznek… aztán csütörtök reggel mégis megtörtént a csoda, felhívtak a Munkaügyiből és közölték, hogy sikerült bekerülnöm *w* kedden kell bemennem elintézni a papírokat és szerdán már indul is a tanfolyam :D
wááá annyira örültem x3 annyira jó érzés, hogy végre nekem is összejön valami és végre megindulnak kicsit a dolgok :’D mondjuk elég fura lesz megint suliba járni, de tuti élvezni fogom :D amúgy is szeretek nyelvet tanulni, meg mindig is jó voltam belőle, úgyhogy nem lesz vele gond :D remélem, a decemberi nyelvvizsgám is sikeres lesz ^^ bár muszáj lesz. egyrészt mert ha nem, akkor saját költségemen kell elmennem újra vizsgázni orz másrészt pedig már megbeszéltük Dodó barátosnémmel, hogy ha sikerül, akkor megünnepeljük egy talival *w* dee biztos nem lesz vele probléma, pozitívan állok a dolgokhoz és majd szépen megteszek minden tőlem telhetőt, hogy minél jobban alakuljanak a dolgok :D
meg jó lenne, ha a vizsga után sem állna meg az élet, hanem sikerülne végre munkát is találni és szép lassan sikerülne összeszedni magam : )

ééés eme csodálatosan-fantasztikusan-lenyűgözően jó hír örömére készültem egy mini F.T Island challenge cuccossal 8D

Íme:

Kedvenced a bandából:
úgy hívják, hogy Lee Hongki.

nem tehetek róla, de imádom ezt a kis hülyét >o<;;;♥

Kedvenc páros – zenekaron belül:
hmm… eddig Jonghun-Hongki párti voltam, de nemrég rájöttem, hogy Jonghun sokkal jobb párost alkot Seunghyunnal :3 Jonghun nem tud kibontakozni Hongki mellett, mert kettejük közül Hongki az erősebb személyiség, meghát Hongki mellett amúgy sem lehet szóhoz jutni xD Seunghyunnal szemben viszont ő az idősebb, plusz ő a Leader is, úgyhogy terelgetheti a kis maknae Seunghyunt :P amit meg is tesz, tudjuk, hogy szereti különös figyelemmel kitünteti Seunghyunt… xD meg… lássuk be, Jonghun azért tud sötétkedni rendesen, Seunghyun mellett viszont nem kell rosszul éreznie magát emiatt, mert ő bármikor, bármilyen helyzetben gond nélkül képes beégetni magát XDD és egyébként is… a gitárosok tartsanak össze :P az Idol Maknae Rebellionban is bebizonyosodott, hogy ők ketten nagyon jó páros :D

Kedvenc páros – valakivel, egy másik bandából:
Hongki, Jonghun és a Chocoball *w*

Kedvenc album:
RETURN

Kedvenc fellépés/koncert:
nagyon szeretem a tavalyi Zepp Tour final és a Men’s stories koncert dvd-ket, azok annyira csodálatosak *-* a fellépések közül pedig a Tokyo Legend az egyik kedvencem:

itt különösen jóól adták elő a Love Love Love-ot és a Satisfaction-t *A*

Kedvenc koreai dal:
Love Love Love, Sunshine Girl, A song for you, I hope, Love is és tulajdonképpen az összes *w*

Kedvenc japán dal:
Raining, Let it go!, Haruka, Mi-ra-i, yume, és még sorolhatnám ^^ a japán dalaikat is mind nagyon szeretem *w*

ennyi lett volna :D

és ha már itt vagyok, és ha már szóba jött az F.T Island, akkor megragadom az alkalmat, hogy felköszöntsem kedvenc Bobunkat, aki ma ünnepli születésnapját :D

Happy Birthday Song Seunghyun! még nagyon-nagyon-nagyon sok Boldogat!! *w*♥

5 responses to “Good morning, Bob!

  1. ne aggódj, biztosan sikerül a vizsgád ^^ ésés utána igeeen, megint tali :DD alig várom X3

    “Seunghyun mellett viszont nem kell rosszul éreznie magát emiatt, mert ő bármikor, bármilyen helyzetben gond nélkül képes beégetni magát” – akármennyire nem akarom, muszáj beismernem, hogy ez így van orz XDDD

    ésés BOLDOG SZÜLINAPOT DRÁGA SEUNGHYUN!!! ♥♥♥

    • köszi ^^ neked elhiszem, mert te boszorkány vagy xD én is nagyon várom *w* olyan jó lesz x3 tél közepén xD majd építhetünk hóembert *w* meg jól megdobálhatlak hógolyóval *O* XDDD
      háhh XD deee ezért szeretjük♥ XDDD
      :D

  2. egyértelmű volt, hogy sikerülni fog az elmondásaid alapján! :D gratula-drakula :DD xDD
    milyen jó lesz majd együtt menni :DDD mint a régi szép időkben *-* XD

    ezt a music meme izét ellopom :P :DDD
    <3

    • höhöhö :D még jó, hogy ilyen lángelme vagyok xDD köszi xDD
      jaja *w* uhh… hát azért nem szeretném, ha olyan lenne, mint a régi “szép” időkben… xP XD

      tedd azt :D

      <3

  3. Visszajelzés: AFC – Más ölel át előzetes *_____________* | Dóri Rainbow.™'s blog·

Hozzászólás