Sziget 2011

kicsit megkésve ugyan, de megérkeztem az idei Sziget beszámolómmal ^^v

ahogy tavaly, idén is elég korán – már délelőtt 11-re kimentünk, hogy bőven legyen időnk mindent megnézni. úgyhogy a korán kelés most sem maradt el, megint jó fittek voltunk =.= de! kivételes eset: most nem voltunk késésben :O sőt, tök kényelmesen elkészültünk O.o ilyen is ritkán van xD
a 9:19-es busszal indultunk innen, majd a Flórián tértől bevitt minket nagybátyánk. megkaptuk a kis karszalagunkat – idén zöldet *w* (közben pedig megdicsérték a 3D-s pólóm XD), kikértük a kártyánkat is és el is indultunk felfedezni, hogy mi merre van :D
először most is a Nagyszínpadot céloztuk be, aztán bemértük a távolságot a Rock-Metál nagyszínpadig, csak hogy tudjuk, este mennyire kell futni, hogy Lostprophets után még Marsot is elkapjuk xD
mikor odaértünk a Rock-metál színpadhoz pont Ianék cuccait pakolták ki *-* egy darabig ott is álltunk, aztán mivel úgy láttuk, hogy most még úgysem fognak kijönni, elmentünk nézelődni, inni, enni, miegymás, aztán mikor később a színpad felé jártunk megint, hallottuk, hogy már nagyban hangolnak, és egyszer csak felcsendült Ian hangja is *__* úgy elkezdtünk rohanni, mint az állat xD gyorsan odaértünk és és tényleg ott voltak mind a hatan *-*

amúgy olyan furi volt. tök nem olyan érzés volt látni őket, mint a többi kedvenc bandámnál volt… nem az, hogy nem éreztem semmit, mikor Ian ott állt tőlem 4 méterre, hanem… olyan normális volt… teljesen természetesnek találtam, hogy látom őket. Ian annyira cuki volt, istenem *w* a kis Mickey egeres felsőjében, meg a napszemcsi is rajta volt… azt beszéltük Dórival, hogy úgy néz ki, mint a tipikus amerikai gazdag nagybácsi XDDDD (leszámítva, hogy ő most akkor a wales-i gazdag nagybácsi xDDD)
egy darabig itt próbáltak, aztán lassan elvonultak, úgyhogy mi is fogtuk magunkat és tovább álltunk. a Hungarikum faluig jutottunk – itt leültünk egy kicsit pihenni, közben meg hallgattuk a koncertet, ami épp a Nagyszínpadon folyt. elég jónak hangzott, úgyhogy egy idő után oda is mentünk, hogy jól megnézzük magunknak ezt a bandát :D asszem horvátok voltak, az volt a nevük, hogy Overflow és ilyen kis punk-rockos cuccot játszottak :D de nagyon jó volt x3 közben meg ilyen Szigetes emberkék valami felfújható Szigetes rudat, vagy kardot (vagy nem is tudom mi akar az lenni xD) osztogattak és néhány már jó állapotban lévő srác ott előttünk elkezdte egymást ütni ezzel xD na aztán társultak még hozzájuk, a végén már a fotósok is odajöttek xDD kész élmény volt nézni, annyira elvoltak XDDD rájöttünk, hogy ez a pogó továbbfejlesztett verziója xDDD

a koncert után pedig gyakorlatilag estig ingáztunk a Nagyszínpad és a Rock-metál színpad között xP először belenéztünk a The Sorrow előadásába, ami még egész jó is volt ^^ viszont az utána következő Superbutt már kevésbé nyerte el a tetszésünket, úgyhogy visszamentünk megnézni a Hadouken!-t. ez sem volt olyan rossz, bár nem igazán a mi műfajunk xP belehallgattunk Kate Nash-be is, de az sem tetszett igazán.
úgyhogy végül letelepedtünk a Rock-metál színpadnál és vártuk, hogy vége legyen az Ektomorfnak és kicsit eloszoljon a tömeg, hogy be tudjunk állni előre. el is foglaltuk sikeresen a helyünket: középtájt, a második sorban *-*
egy kis késéssel – olyan 3/4 9 körül el is kezdték a bulit, legnagyobb meglepetésemre a Burn Burnnel :O nem számítottam rá, hogy egyből ezzel fognak indítani, deee nagyon jóó volt *____* meg úgy az egész koncert annnnyira, de annnnnyira elmondhatatlanul csodálatos volt ;A; annyira kedvesek voltak, és profik *-* az összes kedvenc számom volt ♥ bár kicsit meglepődtem, hogy pont a Fake sound of progress maradt ki :O de de ;_; el se tudom mondani, milyen csodálatosan-fantasztikusan-lenyűgöző érzés volt 4 év után végre hallani élőben ezeket a számokat ;_; a Last train home és a Rooftops ;__; hát én azt hittem belehalok ;____;
zavaró tényezőként csak annyit tudnék megemlíteni, hogy egy srác, aki az elején még mögöttem állt, valahogy befurakodott elém, az első sorba és totál kitakarta Iant -.- Lee-t se láttam sokat, csak mikor épp átjött Jamie oldalára ._. hát Jamie meg xD hozta a formáját, totál megőrült XD Stunak bejött a szőke haja *w* és Ian ;_; hogy én mennyire imádom ezt az embert ;A;♥ annyira jól énekelt *A* és olyan cuki volt, ahogy bemutatta a profi tánctudását xD meg mikor mondta, hogy “Köszönjük!”… elsőnek le se esett O.o az is olyan természetesnek hangzott xP meg is böktem Dórit, hogy most tényleg azt mondta, amit hallottam, vagy már hallucinálok xD
nagyon jó volt a közönség is – sokan is voltak, és mindenki nagyon lelkesen ugrált és énekelt :D ahogy láttam tetszett is Ianéknek, úgyhogy nagyon reménykedem, hogy visszajönnek jövőre is *O*
néhány kép:

a koncert végén – ahogy az lenni szokott – kidobálták a közönségbe a pengetőket meg a dobverőket. Mike egyik pengetője pont úgy repült, hogy valahová a lábamhoz esett, de mivel tök sötét volt, így nem láttam. aztán mikor felkapcsolták a fényeket persze mindenki elkezdte keresni ott körülöttem – én is, csakhát megint hoztam a vaksi formám, így lemaradtam róla -.- pedig mint utólag kiderült, végig rajta tapostam orz viszont volt kárpótlás, mert elkaptam az egyik dobverőt *_______________* még én is meglepődtem, nem is készültem ilyenekre, hogy én el akarok kapni valamit, és mégis sikerült *___* íme ő lenne az:

és ahogy ezt elkaptam, magamhoz szorítottam és azzal a mozdulattal ki is jött belőlem minden. úgy elkezdtem sírni T^T még Mars közben is ezen pityeregtem, hogy mennyire csodálatosak voltak és hogy mekkora mákos vagyok már, hogy elkapom a kedvenc bandám dobosának a dobverőjét ToT♥ oda is került szépen a polcomra Feka dobverője mellé ^^ amúgy vicces, mert amit Jocko-tól szereztem az balkezes, Fekáé meg jobb, úgyhogy lett egy pár dobverőm XD igaz, hogy tök más fajta, de az most részletkérdés XD
visszatérve… bőgés  közben gyorsan átsuhantunk a Nagyszínpadhoz és befurakodtunk a tömegbe, hogy azért valamennyit lássunk is Jaredékből. most valahogy sokkal jobbnak találtam a koncertjüket, mint a tavalyit. bár még most is úgy nézett ki, mintha inkább Jared Leto magán-showjára jöttünk volna, de azért idén átjött az igazi 30 Seconds to Mars fíling, úgyhogy itt is tomboltunk még egy sort ^^ szép gesztus volt Jaredtől, hogy tartott egy kis megemlékezést Amy Winehouse tiszteletére is. tetszett, mikor kis papírkákat és szalagokat lőttek ki, meg mikor Jared leguggoltatott mindenkit és egyszerre ugrott fel a tömeg x3

sajnáltam is kicsit, hogy lemaradtunk az elejéről, de hát Lostprophetsért megérte :D de azért remélem, ők is visszajönnek még *w*

ezután próbáltunk elvonulni egy csendesebb helyre (ami szinte lehetetlen volt orz), hogy felhívjuk anyut, hogy most akkor tud jönni értünk, vagy ott ragadunk hajnalig. végül 1-re kijöttek értünk, gyorsan hazajöttünk, és mivel hulla fáradtak voltunk, egyből be is vágódtunk az ágyba.

összességében véve szerintem a tavalyi Sziget jobb volt programok és néznivalók szempontjából, jobban el tudtuk foglalni magunkat napközben, míg vártuk a koncerteket. viszont koncert szempontból meg abszolút az idei viszi a pálmát, a Lostprophets egyszerűen felülmúlhatatlan volt♥

jövőre is ott leszünk!

p.s. ha valakit esetleg érdekelne: további koncert- és életképek megtalálhatók >>itt<< :D


Hozzászólás