Miyavi koncert beszámoló

nah megpróbálom összeszedni a lényeget ><

az eddigi jrock koncertekkel szemben, tegnap nagyon korán keltünk, mivel hamar ki akartunk érni a PeCsához, hogy jó helyünk legyen. bár ez tök fölösleges volt – amint utólag kiderült, ugyanis nem lehetett sort kialakítani, merthogy szabadon kell hagyni a helyet vagy mit magyaráztak -.- és csak olyan este 6 körül állították be a kordonokat, de tulajdonképpen még akkor sem volt sor, csak a nagy tömeg és mindenki nyomult befelé. szóval kicsit szívás volt, mert így olyanok is bekerültek előttünk, akik kb egy órája voltak csak ott… -.- de végülis mindegy, még így is jó helyünk volt aránylag.

na szóval, olyan 11-re oda is értünk és elég kevesen voltak még, úgyhogy bevágódtunk oda a lépcsőhöz (a kuka mellé X’D) és vááártunk. hát mit ne mondjak, a nap folyamán hoztuk a formánkat rendesen Dórival X’D kezdtük a mekiben… aztán mikor visszamentünk, vmilyen furcsa oknál fogva hirtelen megjelent AFC ToMi. szegény Dóri enyhén fangirl rohamot kapott X’D és egész délután ezt kellett hallgatnom… ¬¬ XD aztán később körbenéztünk még ott oldalt és megtaláltuk a turnébuszt is (nem volt nehéz mondjuk – elég feltűnő jelenség volt XD) Dóri elkezdte körbejárni meg fényképezni, én meg csak mentem utána és hát a visszapillantó valahogy kikerült a látóteremből és lefejeltem X’DDDDDDDDD nagyon gáz volt XDDDD úgyhogy inkább el is mentünk onnan… xD később aztán megérkeztek Lauráék is, úgyhogy megint összefutottunk : ) és megint nagyon örültem nekik ^^ ♥ csak kár, hogy később meg különváltunk ._. kint a sorban állásnál még jöttek emberkék, hogy vegyünk ilyen világítós bizbaszt és ez állítólag a katasztrófa áldozatainak megy, úgyhogy természetesen vettünk : ) csak az enyém használhatatlan lett, mivel bent elhagytam azt a kis pöcköt, amivel össze lehetett volna zárni, hogy karkötő legyen belőle -.- XD

7-kor be is értünk szerencsésen a színpad elé – ötödik sor, középen *-* aztán a végére valahogy hátrébb kerültünk O.o mondjuk annyiból volt jó, hogy jobban láttuk a színpadot, mint előrébb. de azért azon nem teszem túl magam, hogy ha úgy jutunk be, ahogy megérkeztünk a helyszín elé, akkor második sorban is állhattam volna -.-

8kor pontban el is kezdődött a koncert. és hát… én eddig is mindig azt mondtam Miyavira, hogy egy csoda. de a tegnapi koncert után már tényleg nem tudom más szóval illetni. annyira fantasztikus volt, annyira elvarázsolt – de komolyan, mintha egy teljesen más világba kerültem volna a koncert idejére. olyan más volt az eddigi jrock koncertekhez képest… ez olyan egyszerű volt, de közben meg olyan művészi és olyan bensőséges.  az jutott róla eszembe, hogy a sima fekete függönnyel a háttérben, meg az egyszerűen elrendezett színpaddal olyan, mint a színházakban ezek az eldugott kis alagsori termek, ahol a nézőtér szinte egyben van a színpaddal és olyan közvetlen az egész. és hát maga Miyavi is rendkívül közvetlen és kedves volt. sokat beszélt hozzánk és velünk, énekeltetett és táncoltatott minket. az tetszett, mikor a Boom ha boom ha ha közben elszállt az erősítő. ő viszont mintha észre se vette volna, énekelt tovább, buzdított minket, hogy énekeljünk és ment tovább ugyanúgy : ) aztán mégis csak beiktattak egy rövidke technikai szünetet (közben Miyavi gyorsan felugrott twittere LOL) aztán onnan folytatódott, ahol abba hagytuk. zseniális volt a gitárjátéka, az énekhangja. és hát lássuk be: maga az ember is iszonyat jól néz ki. élőben is szépséges *-*
a setlistet imádtam (bár azt azért sajnáltam, hogy Neo Visualizm meg Superhero nem volt ;_;), volt megőrülés rendesen. az Are you ready to rock?-nál konkrétan azt hittem, hogy kiszakadnak a hangszálaim O.o nem is tudom, mikor visítottam meg üvöltöttem ennyit xP a Futuristic Love valami eszméletlen volt *__* én eddig nem nagyon voltam oda azért a számért, de most így élőben… fantasztikus volt *___* tetszett, mikor csak így random játszott vmit, ami jött. nagyon jók voltak az új számok is. de a legeslegjobban a Gravity tetszett. amúgy is imádom azt a dalt… és ahogy élőben kieresztette a hangját… hát úristen. pont az előtt volt az egy perces néma csend az áldozatok tiszteletére, úgyhogy tényleg nagyon megható volt ;_; aztán énekeltünk We love you-t, amit fel is vett videóra :D meg azt is felvette, mikor kiabáltuk, hogy NIPPON GANBARE! :D ezek nagyon jók voltak ^^

aztán negyed 11kor vége lett és szép lassan mi is visszatértünk a valóságba. nem is maradtunk ott nézelődni, meg merch pultozni, mert rohantunk a vonathoz. utolsóval haza is furikáztunk – mondjuk csalni kellett, mert jegyvásárlás közben akadt egy kis malőr… -.- de nem baj, megoldottuk XD 3/4 1körül haza is értünk és egyből be is vágódtunk az ágyba ^^

ez is egy újabb életre szóló élmény volt, és teljes mértékben kárpótolva érzem magam, amiért a múltkori koncertjéről lemaradtam. bár nincs összehasonlítási alapom, de van egy olyan megérzésem, hogy ez a koncert sokkalta jobb volt, mint a 2009-es : )

 

majd ha lesz hivatalos setlist, meg Miyavi esetleg tölt fel videókat az estéről, akkor kiegészítem még a bejegyzést ^^

addig is

chu~!

 

3 responses to “Miyavi koncert beszámoló

  1. Tény, hogy nagyon jó koncert volt, bár azért egy-két dolgot hiányoltam. =) Nem mondanám, hogy jobb volt a 2009-es, de azt sem, hogy ez jobb volt, inkább máshogy volt jó a kettő. =) Az elsőnél volt Super Hero meg Neo Visualizm, akkor beszélt magyarul, meg behajolt két oldalt, és középen is, de hát, nyilván a mostani “visszafogottsághoz” hozzájárult az is, hogy mi történt Japánban. Az ima, amit mondott, az valami gyönyörű volt. Viszont én úgy éreztem, hogy ez a koncert valamivel jobban tetszett neki, oké, nem ugrott be, de az elsőn nagyon bunkó volt a közönség, akart beszélni, erre nem hallgatott el a többség. Meg lassú szám közbe is valaki bevisított, pedig olyankor illene tapsolni. ^^” De ez most megvolt, és láttam is azt a kis aranyos mosolyt az arcán, hogy tetszik neki, meg meg is tapsolt minket is. *-* T_T <3 Szóval, én most sem csalódtam benne, és garantáltnak érzem azt is, hogy harmadszorra is viszont láthatjuk majd. ^^

  2. “Dóri enyhén fangirl rohamot kapott X’D és egész délután ezt kellett hallgatnom… ¬¬ XD” enyhén… :$$ XDDDDDDDDD

    hát igen, Miyavi tényleg egy csoda *-* annyira jóó volt. *-*

    <3

  3. yaaay MYV!! én is ott voltam és a 2009-n én sem :( de ez áááh anyira fantasztikus volt, tudtam h nagyon jó lesz de milliószor jobb volt mint amire számítottam :D:D jaj annyira szeretem ezt az embert na de nem áradozok ez nem az én blogom xD
    egyszóval felejthetetlen élem legjobb napja volt :D

Hozzászólás